28 Eylül 2011 Çarşamba

Akdeniz yeşillikleri

Uzun bir ara olmuş,olsun şimdi elimde bir sürü tarif var hepsini yayınlar aradaki zamanı bir güzel kapatırım:))eski antalyalı olarak çok yapardım  bu salatayı,harika bir iştah açıcı aslında sosu bir başka deneyin derim...
  nemi lazım?
    akdeniz yeşillikleri
    mısır
    kırmızı fasulye
    taze soğan
    fesleğen
    domates
 
sosu için
    bir buçuk limon suyu
    bir çay bardağı zeytinyağı
    kuru nane
    karabiber
    köri
    tuz
    üzüm sirkesi
    balsamik sirke
    sarımsak bir diş.

  nasıl mı?

    malzeme listemdeki tüm doğranacak malzemeleri doğradım,içine fasulye ve mısırı yıkayıp ekledim derin bir kaba aldım sonra ayrı bir yerde tüm soso malzemelerimi karıştırdım içine sarımsak rendeledim bir tutam tuz ekleyip salatama ekledim üzerini domateslerle süsledim..deneyin,afiyet olsun:))
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder