6 Temmuz 2011 Çarşamba

meksika fasulyeli patates salatası

Ne dersiniz???güzel bir karışım enfes tat müthiş uyum:)))yaz için ara öğün için tavuk yemeklerinin yanına...
  
      Şimdi....
   
      patates ince kabuklu olanlardan
      taze soğan
      ıspanak yaprakları
      meksika fasulyesi
      maydanoz
     

     sos için...

     kuru nane bir çorba kaşığı yada daha fazla tadı naneden unutmayın
     iki limon suyu
     yarım çay bardağından çok zeytinyağı
     tuz,karabiber,pul..
     ben resimdeki yaptığıma koymayı unutmuşum bir çorba kaşığı susam
     bir tatlı kaşığı elma sirkesi



    sonraaaa...

     Patateslerimin kabuklarını bir güzel fırçalıyorum sonra haşlıyorum buhar makinesi ideal,sonra ıspanak yapraklaını saplarından ayırıp biraz kaynamış suda bekletiyorum çok haşlanmadan çokta diri kalmadan çıkarıyorum.Yaprak kısımlarını tabağımın alt kısmına diziyorum, saplarını ince  ince doğruyorum,maydanozu,taze soğanı ince ince kıyıp içine konserve yıkıyıp süzdüğüm meksika fasulyesinide ekleyip kenara koyuyorum patateslerimi soğuyunca kesip diğer malzemelerle harmanlıyorum.Diğer tarafta tüm sos malzemelerimi karıştırıyorum ve harmanlanmış patateslerle buluşturuyorum ve ıspanak yapraklarıyla bir kenarda bekleyen servis tabağıma alıyorum sonramı???hepsini ben yiyorum:))))


afiyet bal şeker kaymak olsun...

2 yorum:

  1. hiç kullanmadım meksika fasulyesi kullanmalı çok güzel görünüyorlar ...

    YanıtlaSil
  2. Bir meze sever olaraksitenizi eni konu inceledim hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil